Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Rainbow road är inte svårast... Mario ciurcut är den drygastre banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ne, mario Circuit är bland dom roligarre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ne, mario Circuit är bland dom roligarre ;) Mario Circuit är väl ganska rolig. Fast jag har ändå små problem med den banan,,, Dock så kvittar det, jag vinner ändå, trots misstagen. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, den banna var ju på Nitendo-SM ;) Var inte med där glömmde bort när det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Gillar inte att köra rainbowroad, på den slingriga biten så blir jag ofta nertacklad. Hursomhelst så kan en moderator låsa detta nu så att inte detta bli en mariokart chatt. För jag har fått veta det jag ville. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Okej, den banna var ju på Nitendo-SM ;) Var inte med där glömmde bort när det var tss, själv så orkade man inte delta i SM. Eller ville snarare inte. Pga det andra spelet... Kan ju bara MKDD och SSBM. Cooliz: Det är lättare att att dem där svängarna om ma sladdar... btw, tråden kan väl fortfarande vara öppen för diskussion? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Okej, jag skulle ändå om jag var med i Nintendo SM förlora ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Okej, jag skulle ändå om jag var med i Nintendo SM förlora ;) På nästa Nintendo-SM så skall jag lätt delta, om Mario Kart är med dvs. Eller om nåt annat spel jag har är med. Vilken tycker ni är sämsta karten/bilen i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Sämst, ingen är dålig tycker jag, några är lite sämre men inte dåliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vilken tycker ni är sämsta karten/bilen i spelet? jag tycker bowsers, inte för att den är dålig utan för att ajg alltid har otur med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Bowser´s kart är snabb, men inge vidare bra på att svänga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Parad kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg