Hoppa till innehåll

Svält O Faddrar

lodisen_i_am

Rekommendera inlägg

Ingen har tvingat någon och göra det -.-

Men det är bra och göra det och försöka få att alla i hela världen får det bra. Men f*n problemet är att dem kommer mer och mer barn där nere varje dag??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

- Ska du inte äta upp maten?

- Nej, det är äckligt.

- Men tänk på barnen i Afrika.

- Men för f*n, posta skiten till dem då!

Vet inte vart jag vill komma med det, men jag ska inte bli fadder. Åtmiståne inte så länge de har en finsk bög som gör reklam.

Det där var nog det mest omogna jag har hört på länge.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Så du känner Mark?

Jag ser inte vad som är så korkat med att skänka pengar. Det är väl bra om man kan hjälpa någon, oavsett var de bor.

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är bra att det finns faddergaler så att man kan hjälpa behövande. Alla har en rättighet att få äta sig mätt varje dag och att få gå i skola.

Xade: Du vinner kanske inget på det, men alla insatser är viktiga. Mina gamla kläder som inte passar skänkar jag till andra länder. Vill du inte att alla ska ha samma möjlighet att gå i skola etc.? Inte så roligt att se barn svälta i hjäl, därför det finns hjälporganisationer som försöker hjälpa så många de bara kan. Tycker du borde ha bättre inställning till det här…

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att det är bra att man skänker pengar till världens alla hörn. Men varför inte börja med vad som ligger närmast oss. Finns många uteliggare i sthlm. Har stött på många så kallade hem i sthlms tunnelbanesystem, sängar som är gjorda av kartonger och kundvagnar, telefonkataloger som huvudkuddar osv. Men som sagt det är väl fint att skänka till dom behövande men det är många som blir bortglömda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...