Gäst DonKeN Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Ingen har tvingat någon och göra det -.- Men det är bra och göra det och försöka få att alla i hela världen får det bra. Men f*n problemet är att dem kommer mer och mer barn där nere varje dag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 alltså så fort tsunamin kom när det va svenskar med hur mycke tror du folk skänkte. det va ju flera miljoner kr men det var bara för att det va svenskar som blev drabbade :( varför kan man inte skänka lika mycke till dom i arfika , irak??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 - Ska du inte äta upp maten? - Nej, det är äckligt. - Men tänk på barnen i Afrika. - Men för f*n, posta skiten till dem då! Vet inte vart jag vill komma med det, men jag ska inte bli fadder. Åtmiståne inte så länge de har en finsk bög som gör reklam. Det där var nog det mest omogna jag har hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 vadå det är ju sant :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Det är sant att han gör reklam ja, men hur j*vla omoget som helst att säga att det är därför man inte blir fadder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 JA e fadder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 För att jag hatar homosexualitet, för att jag hatar han som person och för att det är korkat att skänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Så du känner Mark? Jag ser inte vad som är så korkat med att skänka pengar. Det är väl bra om man kan hjälpa någon, oavsett var de bor. Redigerat 15 Februari 2006 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Nej, varför hjälpa andra? Vad vinner jag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag tycker det är bra att det finns faddergaler så att man kan hjälpa behövande. Alla har en rättighet att få äta sig mätt varje dag och att få gå i skola. Xade: Du vinner kanske inget på det, men alla insatser är viktiga. Mina gamla kläder som inte passar skänkar jag till andra länder. Vill du inte att alla ska ha samma möjlighet att gå i skola etc.? Inte så roligt att se barn svälta i hjäl, därför det finns hjälporganisationer som försöker hjälpa så många de bara kan. Tycker du borde ha bättre inställning till det här… Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Tycker att det är bra att man skänker pengar till världens alla hörn. Men varför inte börja med vad som ligger närmast oss. Finns många uteliggare i sthlm. Har stött på många så kallade hem i sthlms tunnelbanesystem, sängar som är gjorda av kartonger och kundvagnar, telefonkataloger som huvudkuddar osv. Men som sagt det är väl fint att skänka till dom behövande men det är många som blir bortglömda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Vill du inte att alla ska ha samma möjlighet att gå i skola etc.? jo, men inte tack vare mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.