Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag håller med om att Forrest Gump och Sin City är två bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Hela Band of Brothers serien(Om man räknar den som en film) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Band Of Brothers är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Kung Pow är bäst :D...... (That´s alot of nuts!) håller med, Master Pain ;P vet du om det har kommit nån 2:a, eller om dem har stängt ner de projektet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Sleepers är en väldigt bra film om pojkarna som råkar döda en man och åker in i ungdomsanstalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Eurotrip och Band of Brother serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Svårt att säga, men jag gillar Sagan Om Ringen filmerna väldigt mycket och Dawn of Dead är inte dålig. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Svårt att säga, men jag gillar Sagan Om Ringen filmerna väldigt mycket och Dawn of Dead är inte dålig. :medieval: Menar du originalet på Dawn Of The Dead från 1978 eller nyinspelningen från 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swift9000 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 James bond:Goldfinger,En klassiker :) Mr & ms smith var inte så bra,dom sköt ju så mycket att jag somna :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Sam Raimi's Evil Dead är en riktig grym skräckklassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.