ThaZMino Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 kan någon berätta för mig jag har för mig att man ska ha några speciella kläder?. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 1. skriv vilket spel det handlar om 2. ja man måste ha bandit outfit men den får man påvägen till bandit camp 3. efter du kommit in i bandit camp så kan du ha vilka kläder som hälst för domm tror endå att du är en av dom så frågan besvarad tråden kan låsas för att undvika spam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaZMino Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 1. skriv vilket spel det handlar om 2. ja man måste ha bandit outfit men den får man påvägen till bandit camp 3. efter du kommit in i bandit camp så kan du ha vilka kläder som hälst för domm tror endå att du är en av dom så frågan besvarad tråden kan låsas för att undvika spam hehe, jag glömde att säga att det handlade om fable, tack det var nog allt jag böhövde veta får man slåss mot twinblades?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Joup, det får du. Han är jätteenkel bara du vet hur man ska göra. Du ska vänta på att han hugger ner sina knivar i marken, då ska du slå honom i ryggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 1. skriv vilket spel det handlar om 2. ja man måste ha bandit outfit men den får man påvägen till bandit camp 3. efter du kommit in i bandit camp så kan du ha vilka kläder som hälst för domm tror endå att du är en av dom så frågan besvarad tråden kan låsas för att undvika spam Du ska ha 1000 golds för att komma vidare sen, du ska köpa ett pass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 1. skriv vilket spel det handlar om 2. ja man måste ha bandit outfit men den får man påvägen till bandit camp 3. efter du kommit in i bandit camp så kan du ha vilka kläder som hälst för domm tror endå att du är en av dom så frågan besvarad tråden kan låsas för att undvika spam betala icke! döda honnom, han e bandit så du får inge ondhet.. he deserves to die.. MUAHAHAHAHAHAHAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaZMino Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 1. skriv vilket spel det handlar om 2. ja man måste ha bandit outfit men den får man påvägen till bandit camp 3. efter du kommit in i bandit camp så kan du ha vilka kläder som hälst för domm tror endå att du är en av dom så frågan besvarad tråden kan låsas för att undvika spam Självklart att jag dödade honom. men det är lite konstigt vettu :P för då jag skulle slå honom efter jag hade vunnit då sa han på engilska är det så du vill ha det då börja alla anfalla mig lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Man behöver inte köpa passet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg