Gäst Golden Star Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 vilket spel tycker ni är roligast??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Metal Gear Solid2:Substance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bodiablo's rech Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 det är väl klart att du ska ta ´Ratchet and Clank: Going Comando. :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Konungens åtekomst är det bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 evt inte jag tycker att Sagan Om Konungens Återkomst är kul och Jak II: Renegade är kul och GTA Vice City Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 FIFA och Härrskaringen äger!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 formula one 2003 lätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) ssx3 lr S.O.K.Ö Redigerat 5 Februari 2004 av Sabotage174 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 GTA VICE CITY KNÄCKER!!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Konungens återkomst........Den är de ända jag har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 BEYOND GOOD AND EVIL så klart! man e en tjej som heter JADE och e reporter och ska avslöja "ALPHA SEKTION" som e skurkar och så i slutet av spelet ska man åka till månen med ett coolt skepp som heter "BALLUGA" spelet e på engelska och ingen svensk text men man behöver nästan inte kunna non engelska alls för att förstå :D jag rekomenderar spelet helt klart :D det kanse inte låter så kul som det låter men det e JÄTTE-KUL :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hästapållen Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 tja, jag har ju bara ett dåligt bilspel vi inte spelar, ty the tasmanian tiger och ssx3... men jag tycker nog att ssx3 är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg