Mezox Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag vill fråga om Evolution-X är ett chipp eller inte. För han jag köpte det hos säger att Xboxet är chippat men några säger att det är et bios (nåt sånt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Evolution X behöver man till chip om man vill spela import spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Evolution är ett program som ligger i chippet. Det gör så att du kan använda chippet. Det är precis som en dator. Du behöver själva hårdvaran, men sedan mjukvaran för att använda den. Evulution-X är alltså mjukvaran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Det är alltså som windows på datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Evolution-X är själva programvaran som Salzalada säger.... Precis som windows i datorn..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Hur kan jag komma på vilket chipp jag har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Vaffö vill du veta va du har fö chipp? å för det andra så är det lättaste sättet oftast att skruva upp boxen och kolla.....de har kommit ut så många piratkopior på sista tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 (redigerat) Jag vill veta det för jag vill veta hur/om man (kan) stänger (stänga) av det. Redigerat 11 Januari 2006 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Man brukar stänga av och sätta på chip med Xbox-Live-knappen, tror jag. Är så på de chip jag läst om iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 På min xbox så aktiveras chippet om man håller inne start-knappen i 2 sek och avaktiveras när man trycker snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag har ingen aning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 MAN SKA INTE TRYCKA PÅ LIVE KNAPPEN,bara om man är helt säker på att man kan göra de....jag har läst att chippet kan raderas om man gör de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg