tomte_nisse Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Om jag gillar det första spelet.. bör jag köpa det andra spelet då?? :P kan man spela som jedi i andra spelet? vinns det nya skepp i andra spelet? kan man vara andra gubbar i andra spelet? ( som gungans å de små gulliga björnarna ) finns det fler ställen å slåss på? tja å sånt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Om jag gillar det första spelet.. bör jag köpa det andra spelet då?? :P kan man spela som jedi i andra spelet? vinns det nya skepp i andra spelet? kan man vara andra gubbar i andra spelet? ( som gungans å de små gulliga björnarna ) finns det fler ställen å slåss på? tja å sånt :P Man kan vara gungans och de små björnarna.Man kan vara Jedis. Man kan köra Jedis-only battles. Jag tror det finns fler skepp utifrån de trailers jag sett från ettan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ok.. kan man köra det gula skeppet som anakin kör i ettan?? och vad gör björnarna när de slåss? spjut å stenar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ok.. kan man köra det gula skeppet som anakin kör i ettan?? och vad gör björnarna när de slåss? spjut å stenar? På det första vet jag inte vilket du menar på det andra: Ja!30 spjut och 50 stenar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) va coolt!! :P vad gör gunganerna då? och, kan man köra bongo? :P å det gula skeppet i the phantom menace, altså FILM ett när han "vinner" kriget.. och, kan man vara alla jedi gubbar? och jag har läst några recencioner det står att man köper gubbar? hur då? Redigerat 9 Januari 2006 av tomte_nisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) va coolt!! :P vad gör gunganerna då? och, kan man köra bongo? :P å det gula skeppet i the phantom menace, altså FILM ett när han "vinner" kriget.. och, kan man vara alla jedi gubbar? och jag har läst några recencioner det står att man köper gubbar? hur då? Gunganerna kastar bara bomber. Att köpa gubbar går inte vad jag vet. Man kan vara nästan alla jedi gubbar. Men det beror på vilken bana du kör på vilken jedi du har. Om man är empire på Mustafar banan så är jedin Anakin Skywalker. Om du är clonerna på kasyyk(vet inte riktigt hur det stavas) så är du Yoda till exempel. :) Redigerat 9 Januari 2006 av the jedi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 På galactic conquest kan man köpa bonusar och gubbar att slåss med. Man kan köra med dom i Instant Action annars också. Man kan köra Jedi Starfighter och en sån där fighter Anakin och Obi-Wan kör i början av 3:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jo de e jäkligt bra men intee så kul på 1:spelar läge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape1 Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ok.. kan man köra det gula skeppet som anakin kör i ettan?? och vad gör björnarna när de slåss? spjut å stenar? man kan inte köra det skeppet tyvär :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag tycker du borde skaffa 3an,om det kommer ut. Love leeds to Pain,Pain leeds to Sufferin,Sufferin leeds to The Dark Side of the force Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg