MrChrister Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 hur mång här har collectors edition till gc? det e ju grymmt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 hur mång här har collectors edition till gc? det e ju grymmt bra. håller med, det är en rikigt bra "sammlingsskiva" :) lyckades få tag på spelet i våras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrChrister Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag fick tag i det septembr eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag har det... men jag har fortfarande inte klarat zelda II än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Har det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Jag har det med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Jag fick det när jag köpte mitt GC :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Ja har lånat det av en kompis som aldrig spelar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Hmmmm.... har haft det men sålt det. men jag har alla dom spelen på mit 64 och olika emulatorer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag har det! Jag fick det när jag köpte GC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Fick det i julklapp. sitter fast i the legend of zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 självklart att jag har det :P :P Zelda rules:P:Phehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg