Ralle10 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag har hittat alla ledtrådarna, (treasure clues) men vet fortfarande inte var själva skatten ligger ... Nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Memil Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag har hittat alla ledtrådarna, (treasure clues) men vet fortfarande inte var själva skatten ligger ... Nån som vet? ne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 den ligger väll mellan en höbal och en lada där man körde mot thunders dotter första gången(kommer inte ihåg vad hon heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 på orchard farm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 på orchard farm det var det jag sa >P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 naee du sa: den ligger väll mellan en höbal och en lada där man körde mot thunders dotter första gången(kommer inte ihåg vad hon heter) jag sa namnet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaven Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag är inne på samma problem hittar inte skatten fast har alla ledtrådar. jag är på orchard farm vid ladan och höbalen men hittar den inte ändå. kan ni berätta mer exakt var skatten ligger? och kommer den "automatiska" spaden visas som genväg? //Heaven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag är inne på samma problem hittar inte skatten fast har alla ledtrådar. jag är på orchard farm vid ladan och höbalen men hittar den inte ändå. kan ni berätta mer exakt var skatten ligger? och kommer den "automatiska" spaden visas som genväg? //Heaven Mellan ladan och höbalen, den automatiska spaden kommer inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Jag har inte ens alla ledtrådar men jag undrar vad skatten är, någon som vet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaven Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 du det finns ganska många höbalar. är höbalen inne i ladan eller utanför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 bra fråga jag hittar inte skaten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=45511&st=90 höbalen är den på framsidan av ladan till vänster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg