Aircondition Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag tror iaf att ps3 kommer bli bättre än xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 de är lungt väryt pengarna.. jag har hört att microsoft förlorar pengar på varje såld konsoll.. men aja bill gates har väll pengar så de räcker.. 8-) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Hehe..Bill Gates personliga pengar har inget med att ge ekonomiskt bidrag till Microsoft pga att dem är så rika. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 d e lungt värt pengarna.. har spelat det hos min kompis å det var grym graffe å allt..(nog för att det beror på spelet)men köp d...ska själv göra d när jag får nog mycket pengar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Hur mycket kostar xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Den dyra varianten ligger på ca: 4000 kr om du vill ha det bästa tillbehöret med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Xbox360 är värt sitt pris bara en krona mindre! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 d e lungt värt pengarna.. har spelat det hos min kompis å det var grym graffe å allt..(nog för att det beror på spelet)men köp d...ska själv göra d när jag får nog mycket pengar. :P Vaddå beror på spelet? Spelet hade aldrig kunnat ha så bra grafik om inte X360 skulle vra så starkt! Det hade laggat sönder då ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.