1-an Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Goldeneye och Supermario 64 var mina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag har alla spelen med brossan men det första va Golden eye. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Goldeneye, hehe ;P det är många som fick den som först =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Golden eye äger ,brukar köra multiplayer med några kompisar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Mina var Super Mario 64 och F-Zero X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Super Mario 64 Mario Kart och Zelda : Ocarina of time. (Fick alla spelen samtidigt i Julklapp) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 mario 64 och banjo kazzoie.. :D fick dem i hjulklapp.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Har aldrig ägt N64, något som gör att jag är lite besviken på mig själv. Däremot var det första spelet jag spelade super smash bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Pokémon Stadium & Worms något skit. -_- Jag fick med Worms-grejen. Dötråkigt. Känner mig utanför. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 hmm jag fick quake 2 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jag köpte Donkey Kong 64pak med expansion pak. ^^ Och i samma veva köpte jag även Pokemon Snap. Det var längesen det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Super Mario 64. fick den med mitt nintendo 64 .. Kommer ihåg att jag tyckte det var en sådan otrolig grafik x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg