Soadavatten Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Brukar man inte få mario64 samtidigt som man köper nintendot. det har iallafall dom som jag känner fått plus jag själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Donkey Kong! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 super mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda-boy Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 super mario 64 köpte N64 för mina pengar sen köpte jag extreme-g så Extreme-G var mitt första spel har kvar det fortfarande måsta ha haft det i typ några år nu annars har jag bara N64 spelen Extreme-G, zelda:OOT och MM ,Pokemon Stadium,och en konstig grej man behövde för mm nån expansion fast det är inget spel jag har haft Super Mario 64 har högsta haaft 94 stjärnor men min profil blev raderad :angry: sista bossen är ju hur enkel som helst har jag tyck i många år för att han är så enkel det dryga är nog i slutet när banan blir en stjärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 När jag köpte mitt N64 fick jag med Super Mario 64 och 1080 snowboarding Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Zelda oot, FTW!!! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg