Lippen Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag behöver hjälp på Tales of Symphonia! :blink: Jag vet inte vad jag ska göra i eld templet. Jag kommer ingen vart. Snälla hjälp mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lippen Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Oj.. Jag glömde det.. :P Jag kan inte komma vidare där inne.. Det finns en massa kistor däruppe. men jag kommer inte fram.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Det är andra templet va? Länge sen jag spela :P Du ska använda sorcerer´s ring där det är ihåligt i pelarna, då tänds en fackla där inne och du kan komma vidare till ett nytt ställe. Sen är det bara att tända alla facklor du kan hitta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lippen Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Aha! Tack så jätte mycket! Men nu har jag lite problem mot bossen :( Mina medhjälpare dör hela tin och jag får slut på helningar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Ta och gå upp lite levels mot svagare fiender då och kosta på dig ett par healings. När jag klarade spelet hade jag väl typ 100 000gald kvar att kunna spendera tror jag och jag köpte nästan ständigt saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Falco_244 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Vad är max gald man kan ha??? :unsure: En kompis och jag fixade 1000000 gald och det verkade som om man kan fortsätta ha ännu mer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 hmmm...vet inte jag tror att jag har ca 2 miljoner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 en jobbig sak med alla gummin är att du inte får använda något tills efter man ska hämta dom flygsakerna efter kraschen i andra världen om du vill ha en titel med genis:P en annan sak är att bara använda träsvärden med lloyd fram till den lilla tjejen som finns i byn efter att man har åkt båt första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lippen Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Varför ska man ha träsvärden för? Tack för tipsen, klarade det idag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Varför ska man ha träsvärden för? Tack för tipsen, klarade det idag.. Glömde säga att om du har träsvärden tills det jag sa (hon heter typ kilia eller så) så får lloyd en titel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ok.... jag tror att man ska få en ny titel om man har trä svärden tills man möter yuan och botta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lippen Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vad ska man med alla titlar till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg