Chilli Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hej jag undrar om touch screenen kan bli repig utav stylusen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Ja, den blir väldigt lätt repad av Stylusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Trökigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Ja det är synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 MMM men det är ju inte så farligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 inte om trycker försiktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Hrm. Vet inte vad det finns för spel till DS, men om det dyker upp ett stort monster på skärmen och du ska kuta därifrån fort som f*n så är det ju väldigt lätt att trycka försiktigt också? ^^ xD Haha ^___^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer man Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Hrm. Vet inte vad det finns för spel till DS, men om det dyker upp ett stort monster på skärmen och du ska kuta därifrån fort som f*n så är det ju väldigt lätt att trycka försiktigt också? ^^ xD Haha ^___^ Hahahaha! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 du! ni vet inte vad ni snackar om! änden på stylusen är av gummi! jag har ett och det repar inte! det blis små ``drag linjer`` små märken som man lätt kan torka bort! inga repor!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag har massa repor på mitt ds och jag har varit försiktig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag har inte en ända repa på mitt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 samma som nintendo-f*n här! ni andra kanske har ``småsyskon`` som repar det......... det blir inga repor! varför skulle dom bygga någonting som repas? det har nintendo tängt på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg