Maria_92 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 inga repor på mitt, fast när jag blev arg på syrran så kastade jag hennes spel ner i trappan och då blev de skitmånga repor xD måste köpa nytt till henne xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke__r Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ett hett tips är att köpa Essential protector kit på GAME. Köpte det till min DS Lite... perfekt.. fick skydsplast till båda skärmarna men andvänder bara en.. dessutom en liten duk att gnugga bort allt damm med. Plus två st fodral till spel och en reservpenna om man tappat bort dom andra.. dessutom får man med en liten skydds påse (strumpa) till hela ds:et.. dett för 159 KR Prisvärt och klockrent!! men fråga: när skyddsplasten är gammal.. kan man då få bort den smidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det är väl ganska självklart att den blir repig ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 ja, men det går att köpa skydd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Ett hett tips är att köpa Essential protector kit på GAME. Köpte det till min DS Lite... perfekt.. fick skydsplast till båda skärmarna men andvänder bara en.. dessutom en liten duk att gnugga bort allt damm med. Plus två st fodral till spel och en reservpenna om man tappat bort dom andra.. dessutom får man med en liten skydds påse (strumpa) till hela ds:et.. dett för 159 KR Prisvärt och klockrent!! men fråga: när skyddsplasten är gammal.. kan man då få bort den smidigt? Ooooh, den måste jag köpa! Gu va Retro!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Japp, det blir den vare sig man vill eller inte. Mitt ex av Ds-lite & för den delen Ds är helt kapput, fast maskinen inte är mer än typ 3 mån. Skärmen fungerar bra, men den "glappar", dvs att man måste trycka en extra hård gång för att den ska reagera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jag har haft DS sen början av Januari och har inte en enda repa på dess touch screen. Är det onormalt? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 ja det är ganska konstigt :) då kan du inte kört vilt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg