PussyCat Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 7-3 i detta läge jag skriver :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tror på grabbarna jag. De ägde ju alla andra så j*vla hårt så nu tror jag också att de tar detta. Tycker sverige har spelat bättre än vad de gjort förut. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tror på grabbarna jag. De ägde ju alla andra så j*vla hårt så nu tror jag också att de tar detta. Tycker sverige har spelat bättre än vad de gjort förut. ^^ Helt rätt Rowyn :) Bra sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Sverige vann och nu är vi i OS final :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Tjoooohooooo :D vilka möter dem..??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Skitbra match idag. Hoppas innerligt att Finland står för motståndet på söndag. Redigerat 24 Februari 2006 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Sverige möter Tejckien i Semin :) Go Sverige :kung: Vilka odds # 21..???? :unsure: Snyggt gjort... Sverige storspelade och vann med hela 7-3.... ;) Ännu en OS-medalj till Sverige ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tror inte att Tjeckien skulle ha gjort mer än ett mål om inte Kronwall hade blivit utvisad. I spel fem mot fyra så skulle Sverige klarat av utvisning för det gick ju bra ända tills Tjärnkvist blev utvisad och det blev spel fem mot tre. Deras första mål var ju bara tur ochså så Sverige kunde lätt ha hållit nollan i den här matchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 vilka är det som ska spela om att få möta sverige i finalen är det kanada och finland elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 vilka är det som ska spela om att få möta sverige i finalen är det kanada och finland elr? Det är Finland eller Ryssland de kommer att få möta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Ja nu är dom i final förhoppningsvis mot Finland(det står 1-0 till Finland mot ryssland i den andra semifinalen efter första perioden) Redigerat 24 Februari 2006 av Lucas16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Det blev Finland till slut efter deras vinst med 4-0 mot Ryssland. Det kommer nog att bli en jämn match men Sverige tar det nog tillslut för Finland håller aldrig i finalerna, iallafall inte om man kollar på VM-finaler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg