admin Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 3-2 till sverige! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 sverige har vunnit!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jo j*vlar ja. Sverige är nog det land som är det bästa inom OS! Mådde nästan illa av det jag såg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) SVERIGE VANN :D :D :D Vi satte dit finnarna. Redigerat 26 Februari 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Sverige har vunnit med 3-2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 OS-GULD! Känns helt fantastiskt, jag trodde verkligen inte på guld någon gång. Mot slutet var det alldeles galet, man kunde inte hålla sig lugn. Trots läggmatchen mot Slovakien glädjs man såklart över guldet. Man lärde sig acceptera den, men jag gillar den fortfarande inte. Vi växte i slutspelet, det är en sak som är säker. Många feltips av mig senaste tiden. Därför sätter jag 500 kr på Rögleseger mot Malmö imorgon till oddset 2.45 samt en trippel med Rögle, Osasuna & Betis till oddset 8.38. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 det gjorde dom visst... behövde inte slö ihjäl dom det här öret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag fattade inte hur Sverige vann.... Helt makalöst spännande, en jämn match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 jag såg inte matchen träna hockey då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Kolla här... ...jag spår i händerna på Foppa att Nicklas Lidström avgör OS-finalen tio sekunder in i tredje. Hade jag rätt eller??? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi vann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Satt och läste vad alla hade skrivit innan här.... typ " Sverige har inte ens bronschans" haha .. :P känn er ägda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 guld i hockeyn!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg