Putside Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 JA , som vi alla vet så finns det ju en massa skräpfilmer men jag tänkte att vi kunde ta fram de allra dåligaste . Skriv vilka filmer som har jagat iväg dej Alla filmer som krashlandar i den här tråden rekommenderas alltså inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Hatar den tecknade versionen av Sagan om Ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 The Aristocrats... den är jätte dålig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 barn filmer.. typ disney och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Naken, så tror jag den heter iaf. Shaun of the dead The ring 1 och 2 en rejäl hög med andra "skräckfilmer" som jag inte minns namnen på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 harry potter filmerna sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Amile from Montre och Vanilla Sky, dom är riktigt urusla var av den första har jag tvingats se igenom skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Hatar verkligen den tecknade versionen av Narnia :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Naken den är riktigt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 hatar filmen Tillsammans... Alla älskar alice är också riktigt skitdålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 USH Alla älskar Allice e förjälvigt plågsamm att titta på. Har tvingats se den med skolan typ 5 gånger osså. USH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 hatar filmen Tillsammans... Alla älskar alice är också riktigt skitdålig tillsammans är ju bara för mycket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.