Hoppa till innehåll

De Dåligaste Filmerna I Historien


Putside

Rekommendera inlägg

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder


Jo ,. men det beror i smaken,. Jag gillar mer filmer med humor (komedi) och romantisk "adventure" filmer , te x P Jacksons King Kong mm.
Om du tror jag bara kritiserar filmer, och inte gillar dom flesta filmer, kan du trott fel.




du säger att du gillar filmer med humor... vad är då Dodgeball, Kung Fu Hustles, Ace Ventura, White Chicks de filmerna ÄGER ju alla "nästan" Redigerat av Dellamorte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte att du kan säga att Night Of The Living Dead är dålig, den kanske är i svartvit men den är fortfarande en klassiker och nyinspelningen från 1990 är bra ochså.

 

Sa jag Night of the living dead? Jag menade Land of the dead. Blandade ihop dom lite där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni aldrig sett Plane 9 From Outher Space? Den e så dålig att man bara måste se den!Den e så j*vla kass att jag måste berätta lite om den; Det handlar egentligen om ett par rymdgubbar som får för sej att erövra jorden genom att väcka upp zombies. Det e bara tre aliens i filmen (men det skiter väl dom i) och filmen utspelar sej på en kyrkogård i L.A . Man ser vecken på den gröna mattan som ska likna gräs, gravstenar av plywood som gungar om nån går förbi dem, men det bästa e när rymdisarna landar! Dom kommer i nån j*vla navkapsel som hänger i ett snöre! Man ser snöret och allt! En polisbil ändrar utseende helt under färden till kyrkogården och det växlar mellan dag och natt i samma scen. Huvudrollsspelaren var död innan man började spela in filmen så man tog nåra gamla klipp med han och resten fick en annan skådis spela som var typ 20cm längre än den andra. Och regissören påstår att det var en verklig händelse! Jag lovar allt är sant som jag skrev, filmen gjordes år 1958

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...