ajar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 The Hulk och Starsky and Hutch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 hulken ja men inte starsky and hutch ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 crazy little chicken/lilla kycklingen sög faktiskt, men va ganska bra gjord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 crazy little chicken/lilla kycklingen sög faktiskt, men va ganska bra gjord... Jag håller med om att den var dålig fast ganska snyggt gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 oh no! the sky is falling!!!!!! ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) <{POST_SNAPBACK}> Jo ,. men det beror i smaken,. Jag gillar mer filmer med humor (komedi) och romantisk "adventure" filmer , te x P Jacksons King Kong mm.Om du tror jag bara kritiserar filmer, och inte gillar dom flesta filmer, kan du trott fel.<{POST_SNAPBACK}> du säger att du gillar filmer med humor... vad är då Dodgeball, Kung Fu Hustles, Ace Ventura, White Chicks de filmerna ÄGER ju alla "nästan" Redigerat 7 Februari 2006 av Dellamorte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 My little eye, en b skräckis vars regissör totalt saknade självkänsla. de hade ett intressant manus som sabbades totalt. ifall ni ska se den så gör det när ni inte har nåt viktigare för er, som att skala potatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 doomsday gun o the marksmen tror jag dom heter USh ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag fattar inte att du kan säga att Night Of The Living Dead är dålig, den kanske är i svartvit men den är fortfarande en klassiker och nyinspelningen från 1990 är bra ochså. Sa jag Night of the living dead? Jag menade Land of the dead. Blandade ihop dom lite där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Naken, så tror jag den heter iaf. Shaun of the dead The ring 1 och 2 en rejäl hög med andra "skräckfilmer" som jag inte minns namnen på Naken e ju skit bra ! ! ! (seriöst asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Har ni aldrig sett Plane 9 From Outher Space? Den e så dålig att man bara måste se den!Den e så j*vla kass att jag måste berätta lite om den; Det handlar egentligen om ett par rymdgubbar som får för sej att erövra jorden genom att väcka upp zombies. Det e bara tre aliens i filmen (men det skiter väl dom i) och filmen utspelar sej på en kyrkogård i L.A . Man ser vecken på den gröna mattan som ska likna gräs, gravstenar av plywood som gungar om nån går förbi dem, men det bästa e när rymdisarna landar! Dom kommer i nån j*vla navkapsel som hänger i ett snöre! Man ser snöret och allt! En polisbil ändrar utseende helt under färden till kyrkogården och det växlar mellan dag och natt i samma scen. Huvudrollsspelaren var död innan man började spela in filmen så man tog nåra gamla klipp med han och resten fick en annan skådis spela som var typ 20cm längre än den andra. Och regissören påstår att det var en verklig händelse! Jag lovar allt är sant som jag skrev, filmen gjordes år 1958 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Annars så suger den gamla science fiction filmen "Dune" känguru-pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.