Neldemo Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Till Perfect Dark har jag hört att storyn ska vara lite... fjantig. Är det sant? Men jag funderar på att köpa det mest för att spela online ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelberg Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Köp Kameo, det gjorde jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 kameo jag rekomederar de VÄLDIGT mycke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Kameo är skitkul. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 dead or alive ftw!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Kameo, jag tror det blir ett lyckat drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Ser att det är många som gillar Kameo, inget dåligt spel. Men för en action älskare rekommenderar jag PDZ av dem här spelen. Grym online upplevelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag vet inte, jag känner kanske inte så mycke för kameo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.