Chilli Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Hej jag behöver hjälp med att göra bilder med photoshop! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 ta new sen bara testa och fixa.. eller leta upp guider.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 www.chaosgfx.com Ta er om det är Reklam, Han vill ju ha tips :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Vad vill du ha tips om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Det är ganska mkt du begär, du kan göra olika slax bilder. Men eftersom du är på Fuska.se antar jag att du vill göra en avatar. I början gör man väl så att man letar upp en bild genom Googles bildsök, tar hem den, öppnar i photoshop, grabbar textverktyget och skriver sitt Nickname. Av fonten bildas ett nytt lager längst ner i högra hörnet som du säkert vet var det är, som du kan högerklicka på och välja "Blending Options" där du kan redigera din text. Jag tkr själv det inte är snyggt med att ha en bakrund, en render eller någonting i den stilen. Min avatar är stilren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 www.pixel2life.com Min avatar är också stilren *påpeka* [OFFTOPIC] Är du tillbaka eller drog du alkdrig MeM [/OFFTOPIC] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 jag undrar hur man gör brushar men vet inte vad en brush är för jag har en svensk verision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 brush=pensel jag har ochså svensk version men om du kollar där uppe så står det brush Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 ok men varifrån kan man få brushes?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 deviantart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.