Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Varje fredag för mig är en turdag... Slutar tidigt och då skolan slutat där så har man helgen framför sig. Då kan man verkligen bara dunsa ner i soffan då man kommer hem! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Olika varje år. Oturligt nog var det till en början den 11 September 2001, segrare i Römellecupen i handboll mot alla odds, vart fruktansvärt glad, grät. 4 timmar senare hade man kraschat i WTC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ironi? Varje dag jag får träffa bruden i mitt liv svävar jag på rosa fluffig sockervad. :) yeeee ^^^¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag hade en turvecka där allt jag spelade i vann jag och så sen i slutet av veckan så frågade en tjej chans på mig :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Det kallar jag tur. Ironi Skåningen.Det var rätt.Tja,måste tänka efter.Nepp,jag är en kille med tur i kärlek och otur i spel.Men vill ha tur i spel och otur i kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Har aldrig haft tur =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 När En Epic bok droppas på Wow så Ska de förbli min Favorit dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 jag fyller år den 15de december och det är väl som en lyckodag... 15 är mitt lyckonummer iaf, det har jag vunnit mkt på och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 När jag är med min flickvän så fylls jag med lycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.