Gäst lordifan Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Hej! jag undrar hur man gör en avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Hej Tigger.Du kan göra avatars med ritprogram.Photoshop och Paint är de kändaste.Paint kan man göra snygga bilder,fast det är mycket enkalre att göra snygga bilder med Photoshop.Så om jag vore du så skulle jag ta Photoshop.Bara sök på Google och skriv download photoshop.Ta en sida och ladda ner den.Om du har MAC OS X så går det tyvärr inte att använda det programmet,i allafall inte på min dator. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 det går visst, alldeles jättebra men självklart är det omöjligt att använda pc-versionen till mac. en 30 dagars trial av photoshop är gratis och lagligt, sedan måste du köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Ja,då är det nog min dator som är tom i bollen. Men KÖPA?Kan man inte bara testa i 30 dagar och sen skita i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Om du är osäker på ett program men du tror det verkar bra så Laddar du ner en s.k Trial och har den i vanligtvis i 30 Dagar och sen om du gillade programmet och hsar behov av det kan du gå och köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 det går visst, alldeles jättebra men självklart är det omöjligt att använda pc-versionen till mac. en 30 dagars trial av photoshop är gratis och lagligt, sedan måste du köpa det. Ifall man nu har haft den i 30 dagar,kan man ladda ner den igen?Och efter 30 dagar,måste man betala då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 det går visst, alldeles jättebra men självklart är det omöjligt att använda pc-versionen till mac. en 30 dagars trial av photoshop är gratis och lagligt, sedan måste du köpa det. För att använda det? Ja.När 30 dagarna har tatt slut så startar inte programmet, kanske kommer upp en ruta där det står att dina 30 dagar har använts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Kan man ladda ner den på nytt? Alltså tittar dem på din IP-Adress och ifall du laddar ner den på nytt,blir man tvungen att betala eller kan man ladda ner den hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 du behöver inte betala men du kommer inte kunna starta det trots att du installerar om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Hur mycket kostar photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 elements kostar runt tusenlappen. riktiga photoshop ett antal tusen... men mellan 2000-10000:- beroende på version och om du vill ha uppgradering eller fullversion, svensk eller engelskt språk mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 bara för att kunna göra en avatar :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.