Hoppa till innehåll

Hur Gör Man En Avatar


Gäst lordifan
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Hej Tigger.Du kan göra avatars med ritprogram.Photoshop och Paint är de kändaste.Paint kan man göra snygga bilder,fast det är mycket enkalre att göra snygga bilder med Photoshop.Så om jag vore du så skulle jag ta Photoshop.Bara sök på Google och skriv download photoshop.Ta en sida och ladda ner den.Om du har MAC OS X så går det tyvärr inte att använda det programmet,i allafall inte på min dator.

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det går visst, alldeles jättebra men självklart är det omöjligt att använda pc-versionen till mac. en 30 dagars trial av photoshop är gratis och lagligt, sedan måste du köpa det.

 

Ifall man nu har haft den i 30 dagar,kan man ladda ner den igen?

Och efter 30 dagar,måste man betala då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det går visst, alldeles jättebra men självklart är det omöjligt att använda pc-versionen till mac. en 30 dagars trial av photoshop är gratis och lagligt, sedan måste du köpa det.

 

För att använda det? Ja.

När 30 dagarna har tatt slut så startar inte programmet, kanske kommer upp en ruta där det står att dina 30 dagar har använts.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...