Gäst Krille 34 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 :blink: På cdon.com står det att det kommer det 2mars men i Pcgamer står det att det kommer den 24 mars vilket är rätt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 (redigerat) Den 2 mars säger de flesta det är det ok 2 MARS :angry: :rambo: Redigerat 12 Januari 2006 av Seler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Den 2 mars säger de flesta det är det ok 2 MARS :angry: :rambo: tack då kommer det dan före min födelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 men asså du har beställt BETA-versionen väll?? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 men asså du har beställt BETA-versionen väll?? :ph34r: nej hur gör man det? e den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Men hur f*n ska du kunna lira det då det kommer på betaversion 2 mars och speler 24 mars tror jag men man kan bara beställa beta versionen Sidor so me bra o beställa spel på: www.cdon.com www.webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 (redigerat) Men hur f*n ska du kunna lira det då det kommer på betaversion 2 mars och speler 24 mars tror jag men man kan bara beställa beta versionen Sidor so me bra o beställa spel på: www.cdon.com www.webhallen.com men om man bokar det på CDON får man beta versionen eller spelet då? [hallå Redigerat 13 Januari 2006 av Krille 34 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag förbestellde bfme2 med beta på eb games B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 skillnaden på beta eller inte beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Dom som förbeställer får det den 2 mars dom som köper det i butiken får vänta tills den 3 mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Beta är ett litet demo kan man säga. Som räcker i ett tag. Har testat Beta versionen av BFME II. Kan säga att jag har höga förväntningar hur Kampanjen kommer att bli. Tutorialerna man fick spela var inte särskilt upplysande förutom att man har fri tillgång till att bygga byggnader, ändrat vissa detaljer inom spelet och en massa fina saker. Kul att man kan forsla trupper över hav med fraktskepp och sedan göra egna hjältar. Kan bara vänta på det. Men jag tror ni absolut inte kommer bli besvikna på spelet. Underhållande... Men håller det verkligen måttet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 ja ska lätt beställa det men ja vet bara inte om man ska beställa collectors edition eller det vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.