Avregistrerad Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 (redigerat) Vad heter låten i Pistvakt när Olle och Eva-Lena (hans brevkompis) dansar? Redigerat 14 Januari 2006 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 typ 2 4 6 8 bäverhojt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Nej! Har du ens sett avsnittet? Eller gissar du bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Gissar bara, har hört att dom sjöng så i ett avsnitt. Tror jag ... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Minns inte. Men Eva-Lena och Olle dansade väl inte :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jo, Det är i avsnittet när dem ska ha maskerad i bodegan (stavning på "bodegan" ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Har DVDn så jag kollar upp de.. =) editar snart [EDIT] Låten heter "Time of my life" och är skriven av bill medley till dirty dancing Redigerat 15 Januari 2006 av Mujo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) Tack så mycket. Jag har också DVDn med hela tv serien :D Föressten, Hur fick du reda på vad låten heter? Kunde vara bra att veta för framtiden. Redigerat 16 Januari 2006 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 jag hörde den och visste vilkjen det var ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 ok, Tänkte bara om det var så att det fanns en sida på nätet där man kunde kolla upp sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sic Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Eventuellt då på imdb.com men det är osäkert i just det här fallet. Och jag vet inte om dom har filmmusik heller, men annan nyttig info har dom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Den heter 2,4,6,8 Bäverhojt med Pistvakt och The Pjäx Pistols Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.