Zonix Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Säger man ett x-box eller en x-box? Sakru påstår att man säger ett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Man gör ju de pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 12 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Nej man säger en x-box din åsna till individ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 spelar det nån roll? jag säger iaf en xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Man ska säga "en" x-box men jag säger ett x-box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 (redigerat) zonix ditt j*vla pucko man säger ett xbox Redigerat 13 Januari 2006 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 En X-box tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Ett x-box säger man ju, en x-box låter helt cp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Ett x-box låter CP En x-box låter bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Ne tvärtom, fresten Nico, va du inte lite väl håd mot _Reaper_? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Hmm..Låt oss tänka djupare ett tag. Vi hoppar över x'et och frågar oss: Säger man ett eller en box? En box. En x-box borde det bli då? Ja jag vet inte, men teoretiskt sett, en x-box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Man säger en X-Box. Inte för att Ett låter fel, men det är ett gramatiskt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.