kola_king Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Exakt. Svenskan följer inte några speciella regler vad gäller en och ett, och eftersom x-box kommer från engelskan kan man ju inte säkert veta, men man får ju som skåningen sa anta att man säger lika som en "box". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag varierar det lite grann... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Renegade Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Japp, det beror help och hållet på sammanhanget :P Nej, men numera säger jag "ett" xbox, men förut sa jag "en" xbox, så jag antar att man kan ändra sig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Alltså, jag undrar bara, ni kommer ju aldrig komma fram till ett svar som ni kommer bli nöjda med, så varför tjafsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.