Wow-Nån Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 (redigerat) Tjooo nån som vill lira Horde ? .. vill köra seriöst.. men alltså mina kompisar kör Alliance på Genjuros .. å jag vill lira Horde -.- .. så jag söker en rolig kompis .. Kom på nån Server ! :D .. Jag ska nog Lira Undead / Orc Bild borttagen, §1:23 Redigerat 13 Januari 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Önska jag kunde men jag har det inte ( spelar hos kompisar ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 jag kör på haomurash lr vad f*n den heter och är en UD priest lvl 15 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gruumz Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Tjooo nån som vill lira Horde ? .. vill köra seriöst.. men alltså mina kompisar kör Alliance på Genjuros .. å jag vill lira Horde -.- .. så jag söker en rolig kompis .. Kom på nån Server ! :D .. Jag ska nog Lira Undead / Orc Bild borttagen, §1:23 Jag kan lira med dej!!bara säg till...chrille_ager3@ hotmail.com >e ny på fuska .se< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag kan lira :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Gör en Horde på AGAMAGGAN skulle uppskatta om nån till kunde spela :) (jag heter Mast och är en lvl 50 orc hunter!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Du kan ju även spela på "Bloodscalp" där spelar jag och några kompisar till mig. Just nu är min main lvl 23 tauren shaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 gjorde du den användaren bara för detta ? verkar så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 undrar måste man paya rl money i månad villl gärna spela test hos en kompis B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag är en Human Warrior i lv 8 och spelar på Emiris. :) ps Brukar ofta fiska. :evil: lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Ifall du händelsevis skulle starta Horde på Stormreaver och springa på en turkås, puckelryggad Orc vid namn Zagroth, glöm inte att vinka ;) Redigerat 5 Februari 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 hallå kan man få sin fråga besvarad?????? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg