Hoppa till innehåll

Poker? Är Det Någon Som Spelar Poker?

Star-Basse

Rekommendera inlägg

Är det några här som brukar spela poker? Jag brukar göra det.. jag har dock inte börjat spela på nätet om riktiga pengar men med mina kompisar så brukar det bli ganska ofta... hur som häslt vet ni några bra sidor där man kan spela?

Vad tycker ni om poker?

Själv spelar jag på www.everestpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När ni spelar med polarna spelar ni då om riktiga pengar? Det gör jag & mina polare alltid.. jag tycker att det käns menings löst att spela utan insats.. när vi har testat utan så blir det inget ricktigt spel ;) Men på nätet så går det bra att spela utan pengar..

är det ingen som spelar på everest..

Vad är era användarnamn på sidorna? skulle vara kul att möta någon hehehhe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När ni spelar med polarna spelar ni då om riktiga pengar? Det gör jag & mina polare alltid.. jag tycker att det käns menings löst att spela utan insats.. när vi har testat utan så blir det inget ricktigt spel ;) Men på nätet så går det bra att spela utan pengar..

är det ingen som spelar på everest..

Vad är era användarnamn på sidorna? skulle vara kul att möta någon hehehhe

Det beror på vilka man spelar med, funkar ganska bra utan pengar också, bara man har marker :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...