Star-Basse Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Är det några här som brukar spela poker? Jag brukar göra det.. jag har dock inte börjat spela på nätet om riktiga pengar men med mina kompisar så brukar det bli ganska ofta... hur som häslt vet ni några bra sidor där man kan spela? Vad tycker ni om poker? Själv spelar jag på www.everestpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 ja på party poker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Brukar spela med mitt getho annars på gratispoker.någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 spelade med kompisarna för första gången ikväll. kul faktiskt! fast inte med riktiga pengar, bara med marker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 har sjukt många marker hemma som jag brukar spela med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warlord8166 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Spelar bara om låtsats pengar än så länge... har tyvärr inte råd att spela med riktiga pengar. Men oftast spelar jag på victory247 och hollywood poker. Rätt trevliga människor där. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Renegade Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Om man inte sitter med poolarna så går det bra på holdempoker.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 När ni spelar med polarna spelar ni då om riktiga pengar? Det gör jag & mina polare alltid.. jag tycker att det käns menings löst att spela utan insats.. när vi har testat utan så blir det inget ricktigt spel ;) Men på nätet så går det bra att spela utan pengar.. är det ingen som spelar på everest.. Vad är era användarnamn på sidorna? skulle vara kul att möta någon hehehhe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Green Daysebbe Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 spelar inte påker här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Lirar lite ibland på Gratispoker.se Är ingen stjärnspelare precis, men jag är väll hyffsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 När ni spelar med polarna spelar ni då om riktiga pengar? Det gör jag & mina polare alltid.. jag tycker att det käns menings löst att spela utan insats.. när vi har testat utan så blir det inget ricktigt spel ;) Men på nätet så går det bra att spela utan pengar.. är det ingen som spelar på everest.. Vad är era användarnamn på sidorna? skulle vara kul att möta någon hehehhe Det beror på vilka man spelar med, funkar ganska bra utan pengar också, bara man har marker :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 jag kör texas hold 'em eller vad det heter med låtsas pengar på Ladbrokes.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.