LOLOL Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna tittar du på datumen innan du skriver i trådar alls?det var 6 år sen den har tråden var startad och skriven i senast. (försöker säga att jag inte tror att trådskaparen behöver hjälp längre) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna tittar du på datumen innan du skriver i trådar alls?det var 6 år sen den har tråden var startad och skriven i senast. (försöker säga att jag inte tror att trådskaparen behöver hjälp längre) :rolleyes: Men snälla söta rara, jag vet, snälla sluta tjata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 akta dig för hans attacker. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 akta dig för hans attacker. :cool:Hej Dave37,Bra tips men lite sent kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Dave missade nog datumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna tittar du på datumen innan du skriver i trådar alls?det var 6 år sen den har tråden var startad och skriven i senast. (försöker säga att jag inte tror att trådskaparen behöver hjälp längre) :rolleyes: Men snälla söta rara, jag vet, snälla sluta tjata Om du visste varför skrev du då? Jag menar, tråden är 6 år gammal, jag tror han har klarat det nu... akta dig för hans attacker. :cool:Bästa tipset, men en aning sent? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Ahahaha oj tänkte inte på bumparna, men han kanske fortfarande behöver hjälp? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg