Hoppa till innehåll

Luigi´s Mansion


Thunder
 Dela

Rekommendera inlägg

Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna

tittar du på datumen innan du skriver i trådar alls?det var 6 år sen den har tråden var startad och skriven i senast. (försöker säga att jag inte tror att trådskaparen behöver hjälp längre) :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna

tittar du på datumen innan du skriver i trådar alls?det var 6 år sen den har tråden var startad och skriven i senast. (försöker säga att jag inte tror att trådskaparen behöver hjälp längre) :rolleyes:

 

Men snälla söta rara, jag vet, snälla sluta tjata
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna

 

tittar du på datumen innan du skriver i trådar alls?det var 6 år sen den har tråden var startad och skriven i senast. (försöker säga att jag inte tror att trådskaparen behöver hjälp längre) :rolleyes:

Men snälla söta rara, jag vet, snälla sluta tjata

 

Om du visste varför skrev du då? Jag menar, tråden är 6 år gammal, jag tror han har klarat det nu...

 

akta dig för hans attacker. :cool:
Bästa tipset, men en aning sent?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...