ajar Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 När mitt Call of Duty blir Connection Interuppted... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 VET PRECIS VAD DU MENAR :angry: men typ när lärarna ger en hela veckans läxor för veckan efter lovet. Då blir man bara , glad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) jag fryser inomhus Redigerat 17 Februari 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Trassliga hörlurar? Det kan väl inte bara vara jag som är utsatt för detta hot. Det kan ibland ta flera minuter att reda ut dom. Ett äkta I-landsproblem. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ett ilandsproblem på helgmornar är när man är dödstrött och vrålhungrig samtidigt. När jag ligger i sängen och det enda som håller mig vaken är hungern, men jag är för trött för att gå upp och äta. Då ställs man inför svåra kval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Fjärren till teven är borta, DET är ett I-Landsproblem om något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Min hand domna bort pga kylan inte särkilt skönt at vara ute i några timmar i 17-20 minusgrader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ett ilandsproblem på helgmornar är när man är dödstrött och vrålhungrig samtidigt. När jag ligger i sängen och det enda som håller mig vaken är hungern, men jag är för trött för att gå upp och äta. Då ställs man inför svåra kval. Håller me de e ett riktigt I-Landsproblem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Fjärren till teven är borta, DET är ett I-Landsproblem om något! Nejnej. att bara ha ett par batterier till 3 fjärrisar DET är ilandsproblem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 hehe... D har du ju rätt i Mujo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 När man har utomhus gympa i skolan och fryser så otroligt att man inte känner av att tränings byxorna hänger under kallsongerna =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Man skäms nästan över sig själv. Att kalla såna här små saker för problem. Men, är man en bortskämd svensk så är man. Så jag antar att att när man har tagit sig hela vägen från skolan och ända bort till centrum ( som förresten ligger 20 meter från skolområdet ) för att köpa en liten törstsläckare, och favoritläsken är slut, borde kvalificera som ett i-landsproblem. Man blir ju faktiskt tvungen att köpa nåt helt odrickbart. <_< Redigerat 8 Mars 2006 av Jewes007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.