Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 hehe kola king det är trådlösa kontroller, försök rycka i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 skivan går bara i sönder om den ä igång . så dom kan få pilla på ditt xb hur mycket dom vill när det ä avstängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArKiVe Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Men skivan repas bara om du flyttar ditt Xbox 360 från horizontell ställning till vertikal medans den är igång och har en skiva i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag la min 360 från stående till liggande position och den gick inte sönder. 10-15% av alla X360s är trasiga när man köper den, men om den är trasig så har man alltid rätt att få en ny från affären man köpte den i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag la min 360 från stående till liggande position och den gick inte sönder. 10-15% av alla X360s är trasiga när man köper den, men om den är trasig så har man alltid rätt att få en ny från affären man köpte den i. Men alltså, det beror på hur kraftigt smällen är.Ifall du bara petar den så att den rör sig 1 mm, så tror jag inte att det kommer att hända något. Men ifall du stöter till den kraftigt, då kan det hända saker som t.ex att skiva repas eller till och med går sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 VARNING!!! KÖP INTE XBOX 360!!! Inte än iaf... Köpte ett för nå dar sen och det har repat sönder 2 skivor hitintills UTAN att någon har rört det eller ens andats på det. Kommer väl förmodligen att få ersättning för det, men ändå...det är bättre att vänta. Det är den mest känsliga maskin jag nånsin varit med om. Det är en svag laser i den. Många har ett fel som gör att de överhettas. Många får error-nånting efter några månader och måste lämna in den. Kort sagt...det är bättre att vänta på PS3 eller en ny version av X360...det märks att MS stressade enormt för att få ut den före PS3..hade aldrig köpt den om jag hade vetat om alla problem innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 VARNING!!! KÖP INTE XBOX 360!!! Inte än iaf... Köpte ett för nå dar sen och det har repat sönder 2 skivor hitintills UTAN att någon har rört det eller ens andats på det. Kommer väl förmodligen att få ersättning för det, men ändå...det är bättre att vänta. Det är den mest känsliga maskin jag nånsin varit med om. Det är en svag laser i den. Många har ett fel som gör att de överhettas. Många får error-nånting efter några månader och måste lämna in den. Kort sagt...det är bättre att vänta på PS3 eller en ny version av X360...det märks att MS stressade enormt för att få ut den före PS3..hade aldrig köpt den om jag hade vetat om alla problem innan.. Men du, kan det inte vara så att det kanske drabbar 1 utav 10 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Köp inte Xbox 360 den klarar inte ens av spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Klarar inte ens av spelen? Eeh klart den klarar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) haha..ingen kvalite....dom kommer att göra om dom snart... det va en speltidning som hade 4 st...(gamereactor kanske)..2 av dom ÅT skivor.... Redigerat 29 Mars 2006 av son-goten master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Men hur ofta e de man går fram till konsolen och puttar till den när man spelar? Lägg in den på något säker ställe där den inte kan rubbas!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 mm håller med, vem går fram och slår på sitt 360 när man har på det? det klaarar visst av spelen så håll käft om du nu inte vet nåt om konsolen, jag har haft mitt sen det kom ut i princip och det har inte hänt ett skit. och Jokinen, du kommer inte få nån ersättning antagligen. och alla ni som säjjer att 360 är så dåligt har inget skäl till det och kan lämna detta forum enligt mej. OUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.