Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Ifall du har öppet köp,då räcker det. Ifall du har försäkring,då blir du tvungen att visa papper på att du har det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag har ingen försäkring, men det har varit så här sen jag köpte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vet faktiskt inte,testa ifall dem tar emot den,ta med kvittot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Hm.. Det stog i en tidning som jag läste för länge sen(När Xbox360 komm ut) att om man lägger den så blir den trasig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 det är sämst den är fett känslig :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 men vem håller på att knuffa på sitt xbox när man spelar!?!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 men vem håller på att knuffa på sitt xbox när man spelar!?!!? Ens lilla syster\bror?Eller kanske att man råkar röra den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 hehe, min lillebror aktar sej nog för att röra mitt 360 utan att fråga om han vill fortsätta leva :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Hehe..men risken finns alltid att man rör 360'n ,typ som en olyckshändelse.. Redigerat 25 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 nepp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Hallå!! Jag har hört att xbox 360 förstör skivorna när man spelar. Alltså om man stöter till konsollen när man spelar så typ käkar den skivan. Stämmer detta. Har nån råkat ut för de. För att jag vill verkligen köpa den men blev lite osäker när jag hörde detta. Vet ni nått så skriv. //Waddis :gitarr: Jag råka flytta min xbox 360 typ 1.5-2 cm, nu är det en spricka i mitt CoD 2, från mitten och in typ 0.5 mm. där den läser. Nuförtiden får man hoppas att det funkar, ibland gör det det och ibland inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluelight Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Om ni ställer eran krysslåda i en tv-bänk, då är det faktiskt väldigt svårt och stöta till den. Men visst, om man ska envisas med att ställa/lägga den på golvet är det nog stor chans att någon stöter till den. Patrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.