Fusion Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Har ni någonsin fått upp en skylt där det står "Error This File Has Been Tampened With And May Be Infected By A Virus"? Och sen är det någon sorts röd X... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 ÖÖÖÖÖ har du något virus program?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 låter skumt... nu beror det på vilket program som öppnade meddelandet men det låter inte som ett virus. gör spywaresök och skaffa antivirus om du inte har (avgfree t.ex.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Renegade Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Annars brukar det funka bra med t.e.x. "Ad-aware" eller "Spybot - search and destroy". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Virus sökte datan,den hittade typ 2 virus..den hittade "Tracking Cookies" och "MRU List".. kan dte vara nånting? P.S Använde Ad-Aware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0000 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Hmm... Fått bara TROJAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ta dig tid att kunna ladda ner eller köpa Spyware. Ett väldigt bra Spionprogram som skyddar din dator om att inte låta några Spioner komma in på din dator för att sedan ta över. ^^ Eller använd SäkerBas vilket jag använder. Ett riktigt bra program som håller alla j*vlar borta och tar bort skit från datorn som inte borde vara där. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Vartifrån skaffade du "SäkerBas"? Jag har Glocalnets Säkerhets paket som jag dock avinstallerade,eftersom det tog för mycket plats..måste lägga till minne. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag har fått virus och spyware i datorn ett flertal gånger men bara såna som går att ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Det du hittade var inget farligt, och det du skrev i första inlägget var antagligen ngnslax Pop-upfake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jag har haft virus ett par gånger men inte på vår nya dator, men där har brandväggen skyddat mot drygt 70 000 visrus på 63 dagar, undra hur min dator skulle se ut utan norton antivirus... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jag har haft virus ett par gånger men inte på vår nya dator, men där har brandväggen skyddat mot drygt 70 000 visrus på 63 dagar, undra hur min dator skulle se ut utan norton antivirus... :rolleyes: Det är inte bara virus du fått i sådanafall.Det kan vara cookies, spywares, ad-awares, spam etc... Fusion töm hela cookie mappen (Temporära internet filer) och köra ad-aware så ska du se att det inte komemr varna för något ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.