OsCaR700 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 mitt var nog age of empires2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 GTA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Min var också Age Of Empires 2,fick den med datan när jag köpte den. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Hmm.... GTA 1 var en bland de första jag spelat, men sdedan är det ännu äldre spel. Tror att Hugo också var ett ev de första spelen jag sapelade, men jag kommer inte ihåg. Jag började att spelka dator när jag bara var 4 och sedan lärde mig mycket mer när jag var 6, så jag kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Mitt allra första Pc spel var något Viking spel. Man skulle springa runt och mosa fiender. Kul i början men det eftersom det inte var någon story i spelet så var det inte särskilt kul. ^^ Var ungefär -95 då jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Warcraft II. Var 3-4 år gammal, (tidigt, ja). Förstod inte så mycket, men jag tyckte tydligen att det var grymt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 wrestling :) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Microsoft Footboll. Det följde med datorn.. (windows 98:a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Wolfenstein på Windows 3.1 ..Doom efter det... och Duke Nukem 3D på Windows 95 efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Backpacker 1 kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag kommer inte ihår exakt vilket spel det var, me ndet var någon gammalt demospel. Descent, Ugh, Wolfenstein 3D eller något annat av dom vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 MSRöj. Om inte det räknas så var det en samlingsskiva med ett par olika spel, något racingspel, det allra första Prince Of Percia, Pushover (_/) osv... Har fortfarande kvar den :) Den hette "HELP!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.