Hammmar Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 The noob har ju gjort sånna här trådar i varje forum typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Så länge den inte är låst håller vi oss till ämnet. ;) Håller mig kvar vid Call Of Duty 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 just nu spelar jag mest DoA4 men King Kong är fortfarande bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Perfect Dark Zero. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 GUN, lite dålig grafik bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har pdz nfsmw o kameo, pdz är ju grymt bra, så det blir nog mitt favorit spel, det ända med pdz är att det e lite kort... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Perfect Dark Zero såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Vet inte riktigt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brejker Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Öblivion äger allt synd att det inte e ett online spel (men servrarna skulle väll krasha totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Oblivion (krossar allt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag har inte 360, men Call Of Duty 2 är mitt favorit spel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xurox Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 LÄTT Oblivion :medieval: ... och Battle Field 2-special forces :ph34r: ! fast de e synd att Oblivion inte e ett online spel :( :angry: ... fast vem vet kanske de kommer en liten patch så man kan köra live :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.