kodram Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Fattar inte att småbarn får spela sånt. :huh: haha va skulle kunna hända.....nån går runt på stan o skjuter alla huvet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Fattar inte att småbarn får spela sånt. :huh: Jag spelade sånna spel när jag var liten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 GTA Vice City & San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 GTA 2 och GTA Vice City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
my_name_is_earl_ Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 ALLA AV DOM :P Fattar inte att småbarn får spela sånt. :huh: JAAA.... en ungdom har dödat 3 poliser... föräldrarna har stämt rockstar på 600 miljoner dollar..de ska till rättegång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 alla här me men har inte fått librey city stories ännu (beställt från webhallen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 GTA 1 (PC) GTA 1: London (PC) GTA 3 (PC) GTA Vice City (PC) GTA San Andreas (PS 2, PC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag tycker gta är tråkigt men jag har gta1 till playstation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag har: Gta 2 Gta 3 Vice City San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 GTA:2,GTA:3,Vice City och San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag har vice city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Inga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg