leopard Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag behöver mer bönor till harry p och hemligheternas kammare! kan nån fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag behöver mer bönor till harry p och hemligheternas kammare! kan nån fusk? nej men typ kör massa trolkarls matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ja ja vet att man kan köra trollkarsduell men det är tröttsamt..jag måste köpa silver trollkars kort och brons kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Efter du fått sista trollformeln så ska du gå till Hagrid och följa efter honom överallt, då visar han Harry till ett bönrum och man kan spendera hur mycket tid som helst. OBS! Du ska följa efter Hagrid överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Du får ju samla bönor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 tusen gånger!! jobbigt..jag spendarar mycket tid på harry p och vm i quidditch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Ha mest poäng på de där cermonierna så får du gå in i "bön rummet"! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 http://www.cheatplanet.com/pccheats/harry_potter_2.htm Enyoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Potter är för lätt :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 är det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.