Nafrali Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Idag så har plötsligt min mus börjat att dubbelklicka ibland (rätt ofta) fast man gör ett vanligt tryck. Det är GANSKA störigt för det är jobbig. Hur kan man få bort det? Eller går det bort av sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Min mus göra åckså så, men jag vet inte vad felet är. Har du en känslig mus, alltså den känner av tryckningar ganska lätt? En riktigt spelmus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Spelmus vet jag inte, men den har inte gjort så innan. Vet inte vad felet är, men det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Försök trycka lite försiktigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 jo, men hur roligt är det? Man ska ju inte behöva klicka sakta och försiktigt...Och jag klickar lika "hårt" som innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Kolla på musens inställningar över känslighet t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Varför det? Jag har ju itne ändrat det, och det ändras nog inte av sig själv, men jag kan kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 vet inte, men du kan har fått in något klet vid musknappen så den fastnar till lite ibland. prova ta en tandpetare eller något sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Okej, ska ta en tandpetare senare. Har också kollat bland kontollpanelen balnd musinstälningarna, allt verkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Brukar oftast vara som nico säger...att det är skräp i den. Skruva upp musen..rengör allt med tops eller pincett och skruva ihop igen. Om det är skit i själva klickknappen (en liten vit sak i musen), droppa några droppar vatten och klicka tills den går lika smidigt som den ska. Gjorde allt det när jag spillde pepsi över musen och den fungera som ny efter det. OBS! Tänk på att det kan sitta ett par fjädrar i den som kan hoppa ur när du skruvar upp den...fungerar inge bra utan dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jo, men nu hittar jag inte något ställe att skruva upp den på. Kanske borde säga att jag har laser. Hittar inte en enda skruv på min mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 de har en förmåga att sätta dem under så många klistermärken som möjligt... vill man då ha bort skruven får man oftast lossa på någon klisterlapp någonstans. skulle rekommendera dig att vara ganska försiktig om det gäller en relativt ny lasermus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.