Gäst DonKeN Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Det är jobbigt när t.ex någon startar en tråd så skriver någon t.ex Onödig tråd!! Lås tråden, (anmäler) Det är så himmla onödigt och skriva kommentarer. Och att några brukar skriva, fy vilken onödig tråd så skriver dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Anmäl deras inlägg för §1.19 isf? De lär sig med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jo, det är lite jobbigt, men vad kan man göra åt det? anmäl han/hon's inlägg som spamade, så kanske han/hon får en varning någongång så slutar förhoppningsvis han/hon med att spama. Men är det en väldigt onödig tråd som kommer bli låst, och någon skrivet t.ex. Onödig tråd, anmäler, då ska du anmäla han/hon som skrev att han/hon skulle anmäla, för då bryter han/hon mot en regel ;) Men du kan ju ge förslag på vad du tror skulle kunna miska att sådant händer...Fast vettiga förslag då. Ursäkta för det blev så mycket han/hom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 ofta är det ju Person1: kan nån hjälpa mig med paint? person2: men guh vad dum du är, finns ju en paint tråd *anmäler* Person3: du är ju dum också, det är regelbrott att skriva i en tråd att man anmäler *anmäler* Person2: blabla osv. alla får varningar, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Man har ju själv varit så då man var Newbie här på Fuska.se. Skrivit sådana kommentarer som man nu ser vara en aning dumt gjort. Som Ragnarök sa. Man lär sig med tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Men vad har den här tråden för funktion ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Du menar för mening? Han säger sin mening om vad han tycker om dessa Nykomlingar på sidan. Han ser det, såsom de flesta av oss också, väldigt irriterande. Citerar en god vän till mig. "Ingen tråd är onödig om det finns potential till diskussion." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Men om man säger att alla nybörjare lär sig med tiden och det alltid kommer nya, så slutar det väll aldrig. Jag hatar nybörjare som spammar för att få något (fuskamynt/rank). Oftast är det ju också trevliga kommentarer som "bra". "okej" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Det blir väl inte bättre om man slänger något elakt tillbaka åt dem va? Av väntans tider har jag varit så första gången jag var här på Fuska.se. http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...03entry101503 Se här... Mitt, antagligen, första inlägg på Fuska.se's forum. Och se hur jag har utvecklats. Och ja. Det kommer ju alltid nya men det är där vårat jobb kliver in. Där vi nu tar hand om de små liven. Det är som att gå i 9:an. Man tar hand om de nya 7:orna som kommer in och visar vart skåpet ska stå. Det hjälper dock inte att skriva samma dumma kommentarer tillbaka utan att försöka få dem att förstå att de inte få göra så. Det är som att ta hand om ett barn. Man lär den äta och att skilja på rätt eller fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag håller inte riktigt med dig där Rowyn... förresten, du låter väldigt självgod :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Det blir väl inte bättre om man slänger något elakt tillbaka åt dem va? Av väntans tider har jag varit så första gången jag var här på Fuska.se. http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...03entry101503 Se här... Mitt, antagligen, första inlägg på Fuska.se's forum. Och se hur jag har utvecklats. Och ja. Det kommer ju alltid nya men det är där vårat jobb kliver in. Där vi nu tar hand om de små liven. Det är som att gå i 9:an. Man tar hand om de nya 7:orna som kommer in och visar vart skåpet ska stå. Det hjälper dock inte att skriva samma dumma kommentarer tillbaka utan att försöka få dem att förstå att de inte få göra så. Det är som att ta hand om ett barn. Man lär den äta och att skilja på rätt eller fel. Jag har inte sagt att man ska slänga dumma kommentarer (ärligt så syftar jag mest på de som gör så). Jag säger inte att jag inte själv varit så, men jag fick en varning och förbättrar mig, de nuvarande nybörjarna får ingen varning förrän de vant sig vid att spamma och det är sällan som varningen påverkar de positivt, tvärtom kan det få de att spamma mer. Men om de lär sig innan de blir "fasta spammare" så kan det nog bli bättre. Redigerat 22 Januari 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Mezox:Sen finns det sånna som Rowyn,som förbättrar sig med tiden...så därför ska man ge dem en chans innan man ska vara sträng mot dem och ge en varning,och vad tror du att det händer då,jo att dem sticker från sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.