Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jo du har rätt med det Mezox. Men det där med dumma kommentarer, då menar jag inte att du gör det, som brukar komma. Såsom; "Onödig tråd! Lås den!" lr någon annan sort utav kommentar. Det händer inte bara utav våra nykomlingar. Hewitt: Vart är det du inte håller med mig om? Fusion: Det är ju inte bara jag som förbättrar sig. Finns såsom Mezox här, du och de flesta här i fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Rowyn,jag tog dib bara som en exempel,med tanke på att du länkade en sida.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Mezox:Sen finns det sånna som Rowyn,som förbättrar sig med tiden...så därför ska man ge dem en chans innan man ska vara sträng mot dem och ge en varning,och vad tror du att det händer då,jo att dem sticker från sidan... Det är väll bättre att man sticker än att bli en spammare?Om man låtder de gå för långt utan straff så blir de arga och spammar ännu mer om de får en varning. Men om man ger de varningar tidigare så blir det inte så mycket spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hewitt: Vart är det du inte håller med mig om? Att det är som att lära dem äta mat och skilja på rätt och fel ...det håller jag inte med dig om :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Okej... Skippa den meningen med maten och försök se det så istället då. Försöka få dem att förstå. Att fatta. Att försöka ansluta hjärnan innan munnen inkopplas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag hoppas du inte menar mig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 men Rowyn... när jag börja nian.... ( går i nian nu ) vi bultar mest på sjuarna..... vi hjälper dem inte så mycket... Älskar din avatar Fusion :cool: jo men jag håller nog med om att dem spammar mer om dem får en varning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jo du har rätt med det Mezox. Men det där med dumma kommentarer, då menar jag inte att du gör det, som brukar komma. Såsom; "Onödig tråd! Lås den!" lr någon annan sort utav kommentar. Det händer inte bara utav våra nykomlingar. Hewitt: Vart är det du inte håller med mig om? Fusion: Det är ju inte bara jag som förbättrar sig. Finns såsom Mezox här, du och de flesta här i fuska.se. jag kan villigt erkänna att jag inte bara skrev värst seriösa och bra inlägg på fuskarna's och fuska's tid innan omstarten. innan jag hoppade av forumet. när jag kom tillbaks igen för två år sedan var man ju lite äldre och skrev seriösare inlägg. en naturlig del av utvecklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 men Rowyn... när jag börja nian.... ( går i nian nu ) vi bultar mest på sjuarna..... vi hjälper dem inte så mycket... Älskar din avatar Fusion :cool: jo men jag håller nog med om att dem spammar mer om dem får en varning ;) Hehe..spara den ifall du vill. ;) Ämnet:Där hade Nico rätt,men det är inte samma sak för alla,därför ska man försöka hitta utvägar beroende på vem personen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Man måste inte direkt skriva som kungen, men något seriösa inlägg borde man skriva. Vissa Newbies, kommer men förstår inte och gör på det sättet ofrivilliga misstag medans andra, spammar med meningen. Det är en skillnad på att fråga om Halo (bara exempel) hjälp på en avatartävling och att spamma en tråd med korta fraser (syftar bl.a. på Salzaladas läge). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag har också en känsla att folk bara skriver onödiga trådar som spamm t.ex. Ska jag köpa den där grejen bla bla bla. Är det inte bättre och läsa recensionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag har också en känsla att folk bara skriver onödiga trådar som spamm t.ex. Ska jag köpa den där grejen bla bla bla. Är det inte bättre och läsa recensionerna? Det kan bero på många saker att man frågar om man ska köpa denna spel som t.ex det inte finns recensioner om just denna spel eller att recensionen inte var till något vidare hjälp. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.