Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Mitt namn har blivit bestulen. Just det. Vad menar du för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 inte bestulen, men vart i ett j***a stort slagsmål i en buss en gång... hjälpte en som blev bestulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 min kompis hade låst fast e hjul i cyckel stället sen när han skulle cyckla hem var det bara hjulet kvar vadå förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 En cykel jag hade haft i två dagar,men fick en ny p.g.a. försäkringen :D Gta:2 till PS utav en kompis,kändes riktigt surt och flera hundra pokémon kort även dom av kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Har haft tur i mitt liv, aldrig blivit bestulen, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 D va nån som snodde min mobil... En Nokia N-Gage som tur va hade ja inget kort i denn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 vadå snodde dinaq kompisar sakerna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 min jacka blev stulen, hela 18 kr i den och mina nycklar. Som tur var hade dom inte tagit nycklarna utan bara dom 18 kr. Fattiga j*vlar som inte ens har 18 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 En cykel jag hade haft i två dagar,men fick en ny p.g.a. försäkringen :D Gta:2 till PS utav en kompis,kändes riktigt surt och flera hundra pokémon kort även dom av kompisar. Härliga kompisar du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag har blivit bestulen på 2 miniräknare i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 har aldrig blivit bestulen som tur är men brosan har blivit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Hittills pennor, suddgummi, limstift och en framlykta. Har klarat mig bra. Redigerat 12 Februari 2006 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.