Paraliiito Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Tja !!! vet ni nåt virus program som ni kan rekomendera som är bra, Redigerat 17 Januari 2006 av Paraliiito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 jag tycker gratis programmen AVG och etrust EZ antivirus är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Ska det vara gratis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Om du inte vill ha gratis kan du ta norton... men det måste man förnya ibland... :angry: Redigerat 17 Januari 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 skaffa norton eller panda antivirus. MEN HA FÖR GUDS SKULL INTE BRANDVÄGGEN AKTIVERAD!!! panda kan du ladda ner här: www.download.com och sök efter panda antivirus 2006 i software. den är högst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Du kan också ladda ner Ad-Aware,grattis..Dark_Tomte,är Panda antivirus 2006 gratis? Isåfall är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Visst, Ad-aware finns men den tar bort spyware och sånt, inte virus. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 F-secure... det bästa valet! det är på svenska också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Gratis alternativ: Avast Antivirus Icke gratis: Nod32, Kaspersky och F-secure Undvik: Norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Varför ska man undvika norton? Jag tycker att det är ganska bra, men jag är ju lite n00b också... ^^, Btw, F-Sacure är väl ganska bra, har jag hört. Har själv inte testat det, men ska göra det nån gång i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag tycker att F-secure suger. Jag Använder Norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.