neVah Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 kan man på något sätt köpa sig en ny cd-code? UTAN att köpa själva spelet? min kompis har lånat mitt spel, och installerat de på sin dator, men han vill ha ett eget account, och undrar om man kan köpa en bara cd-kod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 tror ni jag klarar CoD 2 med 256 RAM och 128 mb grafikkort , intel4 proc. (orkar inte göra en ny tråd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Quaked_ess: Nej jag tror det är osannolikt att din vän skulle kunna få det så. Det försigår så mycket med piratkopiering så det är inte alltför lika lätt att göra sådant. Tacklaren: Du bör kunna köra det. Jag har en dator med 2GB Ram, 256 Mb grafik & en någorlunda bra processor. Så din dator pallar nog spelet. Dock så bör du kanske installera de senaste drivrutinerna till ditt Grafikkort och vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Nej det kan man inte och TAcklaren, din dator duger inte för att spela på normalt läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ok, då får jag väll köra lita under då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 tror ni jag klarar CoD 2 med 256 RAM och 128 mb grafikkort , intel4 proc. (orkar inte göra en ny tråd) Beror på vad för grafikkort du har och processor ^^?Men mer minne behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 hur uppgraderar man RAM minnet då ... köpa till lr ? går allt snabbare om man gör det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Vem vill bara ha en cd-key? :blink: Man vill väll ha hela paketet med cd, fodral och manual... Jag tycker om att sitta och titta på mina fodral. I och för sig så kanske det skulle vara billigare med att bara köpa en cd-key så slipper man momsen och allt skit. :angry: Redigerat 21 Januari 2006 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 hur uppgraderar man RAM minnet då ... köpa till lr ? går allt snabbare om man gör det ? Ja, allt borde gå snabbare i och med att du har så lite minne och minnet borde vara rätt fullt för dig. Nu har du inte skrivit vilken minnestyp du har men utgår från att du har DDR, då kan du köpa minne billigt här:http://www.priskrig.com/product.php?product=117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.