Cyper Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vad står det egentligen på den där kartan?! Kan man inte ens läsa den.. Klicka på den så blir den störe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 23 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Hej köpte San andreas idag 349 KR och undrar hur man spelar 2-Spelare min kompis sa att man ska komma till Las vegas men var ligger Las vegas? Jag behöver ingen karta jag fick en när jag köpte spelet. Jag har spelat 2-Player i en by i öknen men jag måste göra ett fuska så att jag inte får polisen efter mig. Vad pekar pilarna på? Redigerat 23 Januari 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Hej köpte San andreas idag 349 KR och undrar hur man spelar 2-Spelare min kompis sa att man ska komma till Las vegas men var ligger Las vegas? Han menar kartan i pause- menyn..http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif Såklart att poliserna kommer efter dig, ni dödar väl andra personer, eller? Om du vill ha fusket så kan du gå in på fuska.se o leta fram det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Man får snuten efter sig när man åker till en stad man inte kommit till. Det är tråkigt att köra med fusk hela tiden <_< det är bättre att klara hela spelet istället. Jag behöver inte några mer svar om 2-Player jag hittade en 2-Player ikon i Los Santos. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jaha ok. Men varför frågade du om fusk om du inte kör med fusk?! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Link jag sa ju.. <_< Du hittade sen säkert hos polistatíonen vid Los Santos.. Redigerat 27 Januari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Link jag sa ju.. <_< Du hittade sen säkert hos polistatíonen vid Los Santos.. Nej jag hittade den i Idlewood. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Det finns Både 2player Rampage OCH free roam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag vet var alla 2-Player Rampage och vanliga är. :kung: Jag har prickat ut det på min karta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Det finns Både 2player Rampage OCH free roam Vad menar du med " Free Roam " ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Free roam är när man bara springer runt 2 spelare och gör vad ni vill tror jag. Det ska finnas en 2-Spelare-ikon utanför Denise. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Free roam är när man bara springer runt 2 spelare och gör vad ni vill tror jag. Det ska finnas en 2-Spelare-ikon utanför Denise. Finns vid alla flickvänner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg