Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Är det bättre med 2-spelare eller 1-spelare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 ni e ju dumma i huvet det finns en 2-player ikon i första staden nära en danceclub dör finns typ ett gettho hus hoppa över grinden där sen finns där en 2-player ikon p.m.a mig om du vikll ha bättre beskrivning. inte för att skryta men kag fick SA en dag innan det kom ut. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det är ganska trist med 2-player.Roligare med 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 HALLÅ!!! Jag vet var VARENDA 2-Player icon finns så jag behöver ingen mer hjälp. SÅ TRÖGA!!! <_< Kan någon låsa det här ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskur Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) man träffar ju en tjen på 2-player ikonen. och då vet jag inte vad man ska tryka när hon säger något till CJ???????? VART TRYKER MAN NÄR TJEJEN FRÅGAR NÅGOT TILL CJ???!!! Redigerat 23 Februari 2006 av oskur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 höger för ja och vänster för nej. Ja = S** och nej = int tid för det. Varna mig inte för detta jag nvänder: *** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Det finns olika ställen man kan spela två på , man måste inte skjuta folk på tid på alla Man kan få tjejer. brevid deras kan man spela 2-player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Sith Master Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Det finns en freeroam icon vid big smokes hus se mot hans hus och spring åt höger,över ett staket och där e den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 E NI TRÖGA ELLER!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg