Shaddy Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) Jag råkade ut för slagsmål idag på skolan. Sorgligt nog fick jag reda på att mina kompisar som jag växt upp med snackade skit om mig efter slagsmålet. Redigerat 13 December 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Mellanmjölk: mm säkert.. ljug lite till va? hahaha PontarN: det är väl alltid roligt när man får reda på att äns gamla kompisar snackar skit om en bakom ryggen :) neevars ta ett snack med dom.. Jag har aldrig vart i en riktig fihgt men jag har set på några :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Har aldrig hamnat i bråk och hoppas heller inte att jag gör det. Inte om det är nödvändigt förstås. Annars använder jag hjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Mellanmjölk: mm säkert.. ljug lite till va? hahaha PontarN: det är väl alltid roligt när man får reda på att äns gamla kompisar snackar skit om en bakom ryggen :) neevars ta ett snack med dom.. Jag har aldrig vart i en riktig fihgt men jag har set på några :blink: om jag inte minns fel så har MeM en storebror som slår honom. Jag har inte hamnat i något renodlat slagsmål. Jag och min "motståndare" brukar bara knuffas och brottas lite, fast då och då händer det att man surnar till och smäller till, fast då brukar fighten ta slut. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Mellanmjölk: mm säkert.. ljug lite till va? hahaha PontarN: det är väl alltid roligt när man får reda på att äns gamla kompisar snackar skit om en bakom ryggen :) neevars ta ett snack med dom.. Jag har aldrig vart i en riktig fihgt men jag har set på några :blink: Nej han fiser lite på honom ibland bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) Nessen:Hahahah :lol: ... Jag har inte varit med om bråk med knytnävarna..men annars har jag båkat några gånger...är inte en problem barn.. Redigerat 18 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Ja, men det är inget jag är stolt över. Finns nästan inga bra anledningar till att vilja skada någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 jag har varit med 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 jag slåss inte. men en kille i vår klass har slått sönder käften på en utlänning, sparkat sönder två revben på en annan kille och puttat en annan kille in i en järnstång så att han fick hjärnskakning. slogs med en annan utlänning idag i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 NesseN: Bara för att han är lite snällare när du är här =( Jag slåss varje dag. Det är kul. Fast idag gjorde det ont. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.